Przyjęcia w dobie pandemii COVID-19

Przyjęcia w dobie pandemii COVID-19

Od kilku dni przyjmujemy zgodnie z wdrożonymi procedurami i pragniemy przybliżyć Państwu według jakiego schematu przyjdzie nam pracować przez najbliższy czas. Mamy nadzieję, że spotkamy się ze zrozumieniem z Państwa strony, bowiem dołożyliśmy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

  1. Bardzo prosimy (w miarę możliwości) o telefoniczny kontakt w celu umówienia wizyty lub konsultacji, bowiem staramy się wprowadzić taki harmonogram pracy, aby pacjenci nie mijali się ze sobą w gabinecie.
  2. Wprowadzona zostaje oprócz znanej Państwu ankiety medycznej, karta epidemiologiczna. Taką kartę wypełniacie Państwo na miejscu lub możemy przesłać Państwu za pośrednictwem kanałów elektronicznych z następowym zwrotem w ten sam sposób.
  3. Bardzo prosimy o zgłaszanie się na wizyty pojedynczo, wyjątek stanowią oczywiście dzieci i osoby niepełnosprawne. Niemniej jednak prosimy, aby to był jeden opiekun.
  4. Prosimy o chwilę cierpliwości po dzwonku, gdyż do odwołania drzwi będzie Państwu otwierać asystentka. Ta sama procedura obowiązuje przy wyjściu z przychodni.
  5. Odzież wierzchnią odbierze od Państwa asystentka, rzeczy osobiste np. torebka, plecak zostaną umieszczone w jednorazowym worku.
  6. Poproszeni zostaniecie Państwo o umycie rąk, po czym zostanie Państwu zmierzona temperatura oraz wydane będą ochraniacze na obuwie. Kolejny krok to dezynfekcja rąk i założenie maseczki ochronnej (poproszeni zostaniecie Państwo o pozostawienie swojej maski w odpowiedni sposób).
  7. Wejście do gabinetu odbywa się tak jak dotychczas z asystentką, gdzie nałożony zostanie fartuch ochronny.
  8. Przed zabiegiem poprosimy o zdjęcie i odpowiednie zabezpieczenie maseczki oraz przepłukanie jamy ustnej roztworem zmniejszającym miano drobnoustrojów. Chusteczki jednorazowe będzie podawać asystentka.
  9. Po wykonanym zabiegu poprosimy o ponowne przepłukanie ust i nałożenie maseczki.
  10. Bardzo prosimy, w miarę możliwości, o płatność bezgotówkową.
  11. Odzież wierzchnią podaje z szafy asystentka i otwiera Państwu drzwi wyjściowe.

Czas Państwa wizyty zostaje wydłużony tak, aby Państwo nie komunikowali się z kolejnym pacjentem. W przerwach między pacjentami gabinety są dezynfekowane, zarówno sprzęt jak i powietrze. Mamy nadzieję, że spotkamy się z Państwa przychylnością i akceptacją nowej sytuacji, bo taki obraz będzie nam towarzyszył przez najbliższy czas. Mamy również nadzieję, że od maja wznowimy planowe przyjęcia, dlatego też tworzymy listę pacjentów według kolejności odwołanych wizyt. Od poniedziałku 20 kwietnia 2020 będziemy kontaktować się z Państwem w celu potwierdzenia terminu wizyty. Jednocześnie podkreślamy, że nie zapominamy o Pacjentach korzystających z medycyny estetycznej, ale podkreślamy, że zabiegi te pomijając kwestie bezpieczeństwa podczas wykonywania zabiegu, powinny być przyjemnością, szczególnie dla Państwa. Aby jak najdłużej zatrzymać efekty wykonanych już zabiegów przypominamy o możliwości zakupu rekomendowanych przez nas kosmetyków Neauvia Advanced Care System, które są dostępne z naszym kodem rabatowym na www.domowaklinika.pl (szczegóły na Facebooku). Na stronie www.domowaklinika.pl mogą również Państwo dobrać kosmetyki innych marek, zarówno do twarzy jak i do ciała.

Zdrowo pozdrawiamy.

Aby zilustrować jak przebiega wizyta, zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne.

Gabinet stomatologiczny w czasie COVID-19: cały film (przygotowanie, pacjent, dezynfekcja)